دوشنبه

جنبش سبز و مرز سرخ و نمايش جمعه

شركت در نمايش جمعه با حضور رفسنجاني هيچگاه به نفع جنبش نخواهد بود. چرا كه اگر وي قصد موضعگيري عليه خامنه ايي را داشت, هرگز رخصت برگزاري نمايش وحدت اين شو, را از خامنه ايي دريافت نميكرد. وي آمده است كه بقول سايتهاي ا.ن. ”كدخدامنشي” كرده و شركت كنندگان مخالف حكومت در آن را به جيب خود ريخته و به ثمن بخش به خامنه ايي فروخته تا بتواند به كسب و كار پردرآمد خود در آينده ادامه دهد.

رفسنجاني نميتواند هم در مقابل خامنه ايي قرار گيرد, چرا كه با اولين تابش خورشيد آزادي در ايران, او و طيف وابسته به اوست كه ذوب خواهد شد. حضور نيافتن وي, (بي چادر بودن بي بي از نداري است) تنها به اين دليل بود كه خامنه ايي گمان ميبرد كه توان از ميان بردن او و همراهانش را دارد. حال كه خامنه ايي خود را ضعيف تر از گذشته ميابد, به وجود ”رفيق دزد و شريك قافله“ نيازمند است.

از سوي ديگر اظهارات آيت الله منتظري, مبني بر عدم مشروعيت حكومت جابرانه خامنه ايي و ضرورت عزل وي, ميخ محكم ديگري بر تابوت حكومت آدمخواران با ادعاي وصل به ملكوت اعلي است. منتظري كه صاحب انديشه ولايت فقيه است, با اين حكم خاتمه حكومت ولايت فقيه را اعلام كرده است. اين اصل در قانون اساسي خميني ساخته, ضد دمكراسي و ناقض آزاديهاي بنيادين است. هر دولتي با رياست جمهوري هر شخصي با وجود اين اصل, نميتواند پاسخگوي خواسته هاي برحق مردم بوده و روند سركوب و شكنجه و اعدام را هرگز كنار نخواهد گذاشت.

بهمين رو هدفگيري جنبش روي خامنه ايي بسيار صحيح و شايسته است. جنبش آزاديخواهي از مرز سبز عبور كرده و با ترسيم اين مرز سرخ ميتواند به آزادي دست يابد و لاغير.

شايد بهتر باشد در سالروز سي تير, با ياد مصدق كبير, كه با كمك ”امدادهاي غيبي“ و خيانت طبقه روحانيت آنروز, از جمله آخوند كاشاني مرشد خميني كه خوشحالانه درباره كودتاي ضد دولت مصدق ميگفت كه وي از ”اسلام“ (نام مستعار خودش) سيلي خورده است,با برگزاري گردهمايي سيلي محكمي ديگري بر گوش قاصبان حق حاكميت مردم زده شود.
پيروزي از آن ماست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر